Pretotyping - testowanie koncepcji

Pretotyping - testowanie koncepcji
  Nowy i zarazem interesujący koncept testowania idei narodził się w sierpniu ubiegłego roku - pretotyping.

 

Pretotyping zakłada, że zanim cokolwiek zbudujemy, to musimy przetestować koncepcję i zastanowić się czy ktokolwiek będzie to kupował/używał. W tym celu możliwie najmniejszymi kosztami (czas/pieniądz) tworzymy maksymalnie uproszczoną wersję końcową produktu. Twórcy pretotypingu opierają się na już dawno stosowanej metodzie innowatorów, która do tej pory nie miała swojej własnej nazwy, ani zdefiniowanych reguł.


Nie jest to przełomowe rozwiązanie dla problemu budowania produktów, które będą rzeczywiście używane, ale ma ciekawy manifest (bazujący na manifeście Agile) i dobrego sponsora (Google).



Manifest Pretotypingu: http://www.pretotyping.org/the-pretotyping-manifesto-1

Zapraszamy do dyskusji na forum>>

To powinno Cię zainteresować